WebSzakács

Nos, vegyük sorban: ---| Szakács - az nem vagyok, nem tudok, de szeretek főzni és szoktam is ---| Informatikus - az sem vagyok, de annak készültem ---| Bankár - nos... ez akartam lenni a legkevésbé, de miből telne a kulináris kalandokra?!;)

Számláló

Cseh sörteszt - hamarosan

2010.09.17. 00:32 | webszakacs | Szólj hozzá!

Címkék: teszt sör ivás

addig is:

http://napkozi.blog.hu/2010/02/16/pragaban_jartunk_graffitit_nem_lattunk

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://webszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr391765113

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Prágában jártunk - graffitit nem láttunk 2010.02.17. 00:34:18

Tudom, tudom... demagóg vagyok.De a cím igaz.Bár a prágai épületek szerencsésebbek budapesti társaiknál, hiszen nem bombázták szét őket a II. VH-ban, de ha ezt a nem elanyagolható tényt most nem vennénk figyelembe, akkor is a szerencse pont a csehek fő...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása