WebSzakács

Nos, vegyük sorban: ---| Szakács - az nem vagyok, nem tudok, de szeretek főzni és szoktam is ---| Informatikus - az sem vagyok, de annak készültem ---| Bankár - nos... ez akartam lenni a legkevésbé, de miből telne a kulináris kalandokra?!;)

Számláló

BÚÉK!

2010.01.08. 12:00 | webszakacs | Szólj hozzá!

Címkék: szájt

Tudom, tudom...

Lustaság fél egészség.

Jelentem, én TELJESEN egészséges vagyok.
Már ami a lustaság részéből adódhat, ugyanis jelenleg vírusos torokgyulladással kezdtem bele az első 2010-es bejegyzés írásába, nem mellesleg a világ legfinomabb teáját kortyolgatom, amit a vizsgáitól nem látó, de mégis velem foglalkozó drága-édes kis menyasszonyom készített.

Mi történt eddig?!

Semmi:)

Bár, nem mellesleg elkezdtem egy testvérblogot is, kiindulva abból, hogy ha már egyre nem volt lelki erőm, majd kettővel elbírok.

Majd az idő eldönti.

Szóval...: fakanálra fel! Közben pedig látogassátok meg az új blogot is:

http://napkozi.blog.hu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://webszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr61659294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása