WebSzakács

Nos, vegyük sorban: ---| Szakács - az nem vagyok, nem tudok, de szeretek főzni és szoktam is ---| Informatikus - az sem vagyok, de annak készültem ---| Bankár - nos... ez akartam lenni a legkevésbé, de miből telne a kulináris kalandokra?!;)

Számláló

Június 6.

2009.06.01. 20:06 | webszakacs | komment

Címkék: szájt

Június 6. az év 157. napja a Gergely-naptár szerint.

1446-ban ezen a napon választja kormányzóvá Hunyadi János erdélyi vajdát a pesti országgyűlés.

1797-ben I. Napóleon megalapítja a Ligur Köztársaságot Genovában.

1944 június elsején kezdődött a normandiai partraszállás.

 

2009-ben pedig e jeles eseményekkel jelzett napon indul a WebSzakács GasztroBlog.

Nos, ami 2010.06.01-ig várható:

  • Saját receptek
  • Mások receptjei
  • Receptek tesztje, képes beszámolók
  • Étel és ital tesztek, vélemények

Továbbá, ha időm engedi, éttermek, ételek, italok teljes körű-beható-átfogó tanulmányozása, szigorúan szubjektíven;)

WSz

A bejegyzés trackback címe:

https://webszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr441157549
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása