WebSzakács

Nos, vegyük sorban: ---| Szakács - az nem vagyok, nem tudok, de szeretek főzni és szoktam is ---| Informatikus - az sem vagyok, de annak készültem ---| Bankár - nos... ez akartam lenni a legkevésbé, de miből telne a kulináris kalandokra?!;)

Számláló

Technikai szünet volt...

2009.07.13. 11:52 | webszakacs | Szólj hozzá!

Címkék: szájt

Sziasztok!

Sajnos ez elmúlt közel egy hónapban technikai "antifőzéses" szüneten voltam.

Újúlt erővel és régi receptekkel kívánok folyamatban kellemes nyarat mindenkinek!:)

 

WSz

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://webszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr471243248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása