WebSzakács

Nos, vegyük sorban: ---| Szakács - az nem vagyok, nem tudok, de szeretek főzni és szoktam is ---| Informatikus - az sem vagyok, de annak készültem ---| Bankár - nos... ez akartam lenni a legkevésbé, de miből telne a kulináris kalandokra?!;)

Számláló

Palacsinta - Tojás nélkül

2009.06.02. 23:11 | webszakacs | Szólj hozzá!

Címkék: édes sütés

22:59-kor kezdtem írni ezt a cikket.

Egy Ápdét Hatezres palacsintaadag után.

...de hogy is kezdődött:

Egészen biztosan veletek is előfordult már, hogy megkívántatok valamit, ami vagy nem volt elérhető, vagy nem volt meg minden hozzávaló.
Így kezdődött nálam is a palacsintával. Nincs itthon tojás.
10-ből 9 magyar háziasszony a palacsinta hozzávalói közé sorolná a tojást. A maradék 1 is tudja, hogy kell bele, de vega.

Íme a mai nap híre: A PALACSINTÁBA NEM KELL TOJÁS!

Palacsinta tojás nélkül

Hozzávalók:

  • 250 g liszt (ebből 20 g rozsliszt volt nálam)
  • fél liter tej
  • 1 dl víz
  • egy evőkanál olaj
  • egy csipet só

A rozsliszt nem fontos hozzávaló, de egészségesebb, még így este 11 körül is.
Az interneten van több hasonló recept is, ami sütőpor, vagy élesztő (?!) hozzáadására bíztat. Nem kell bedőlni nekik;)

Mindenkinek egészségére!

WSz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://webszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr131160385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása